Din handlekurv
Registrer / logg inn

Hvordan kan jeg kjøpe produkter i nettbutikken? 
Du registrerer deg som ny bruker i butikken dersom du ikke allerede er det.

Jeg har glemt mitt passord, hva gjør jeg?
Når du har glemt ditt passord trykker du på logg inn i topp menyen og deretter glemt passord ved siden av der du vanligvis trykker logg inn. Der skriver du inn din e-post adresse som du har registrert medlemskapet ditt med. En mail med et nytt passord vil deretter bli sendt til denne e-post adressen.

Er det helt trygt å handle i nettbutikken?
Lightbird AS tar dine rettigheter som kunde på alvor, og holder seg til gjeldene lovgivning. Det vil si at sensitivt betalingsinformasjon blir kryptert, at personopplysninger blir behandlet konfidensielt, at du kan redigere og slette personopplysninger, at du kan reservere deg mot å motta markedsføringsmateriell, at du har ett års reklamasjonsrett og 14 dagers full angre- og byttefrist. 

Hvordan behandles kredittkortinformasjonen min?
Lightbird AS garanterer at sensitive opplysninger som du oppgir i forbindelse med kortbetaling blir behandlet etter strenge regler. Slik informasjon blir kryptert via et SSL-sertifisert kommunikasjonssystem. Dette gjør at du kan være helt trygg på at dine betalingsopplysninger ikke kan misbrukes.

Hvem har tilgang til mine personopplysninger?
Lightbird AS garanterer at alle personlige opplysninger du gir ved opprettelse av kundekonto blir behandlet strengt konfidensielt. Det betyr at denne informasjonen ikke under noen omstendighet vil bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter enn Lightbird AS.

Hva brukes mine personopplysninger til?
Vi beholder i utgangspunktet bare personopplysninger du oppgir til oss, og som er nødvendige for at vi skal kunne gjennomføre våre forpliktelser overfor deg.  Vi benytter også disse opplysningene til å sende nyttig informasjon og tilbud til deg.  Du kan velge å avstå fra slik informasjon ved å endre innstillingene på din kundekonto. 

Hva skal Lightbird AS med min e-postadresse og mobilnummer?
Lightbird AS trenger din kontaktinformasjon for å kunne nå deg om det skulle oppstå problemer eller spørsmål i forbindelse med en bestilling. Uten korrekt postadresse, mobilnummer og e-postadresse handler du i nettbutikken på eget ansvar, og Lightbird AS kan ikke garantere levering i rett tid for de produkter du har bestilt.

Må alle registrerte kunder motta markedsføring?
Lightbird AS sender kun ut nyheter og tilbud til kunder som ikke har reservert seg mot dette. Dersom du ikke lenger ønsker å motta informasjon fra Lightbird AS må du endre denne innstillingen på din kundekonto.

Hvordan sletter jeg min kundekonto?
Du kan selv endre eller slette dine personopplysninger ved å logge deg på din kundekonto. Dersom du ønsker å slette din kundekonto med alle opplysninger, bør du ta kontakt med Lightbird As sin kundeservice.

Hvordan kan jeg lese brukeveiledninger som hører til produktet?
Brukerveiledningene er lagt ut i PDF format. slik at Adobe Acrobat Reader må være installert på din PC. Du kan laste ned den siste versjonen fra hjemmesiden til Adobe.